logo
امروز : چهارشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۳ ساعت ۱۹:۵۵
[ شناسه خبر : ۲۴۸۴۹ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 1 دقیقه ]
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان:

بخشی از اعتبارات پروژه‌های تحقیقاتی استان زنجان تامین شد

بخشی-از-اعتبارات-پروژه‌های-تحقیقاتی-استان-زنجان-تامین-شد
رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان زنجان با اشاره به تامین 661 میلون تومان از اعتبارات پروژه‌های تحقیقاتی استان زنجان، گفت: 468 میلیون از این اعتبارات در سال 1401 تامین می‌شود.

به گزارش موج رسا; رامین میرزایی امروز جلسه ستاد کارگروه آپ‌فن استان زنجان با اشاره به اعتبارات کارهای پژوهشی استان زنجان، اظهار کرد: برای کارهای تحقیقاتی یک میلیارد تومان اعتبار در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به تامین 661 میلیون تومان از اعتبارات تحقیقاتی استان زنجان، تصریح کرد: 468 میلیون از این اعتبارات در سال 1401 تامین می‌شود.

خلیل قاسملو معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان نیز در ادامه این جلسه با بیان اینکه یک درصد از اعتبارات استانی برای تحقیقات در راستای حل مشکلات استان باید هزینه شود، بیان کرد: به کمک دانشگاه علم پزشکی زنجان 46 نفر از کارکان دستگاه‌های مختلف دوره‌های آموزشی روش تحقیق و نیاز سنجی پژوهشی را گذرانده اند تا در دستگاه‌های خود نیاز سنجی تحقیقاتی آن دستگاه را انجام دهند.

وی با بیان اینکه 13 اولویت در این کارگرو مشخص شد، بیان کرد: در فراخوان اولیه این کارگروه 47 پروژه ارائه شد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار زنجان با بیان اینکه از بین 47 پروژه 10 پروژه تحقیقاتی انتخاب شد، تصریح کرد: سقف این پروژه‌ها دو سال در نظر گرفته شده است.

مرتضی شهامی معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار زنجان نیز در این جلسه با بیان اینکه استفاده این تحقیقات در دستگاه‌ها باید مشخص شود، عنوان کرد: دستگاه‌ها استفاده خود از این تحقیقات را طی گزارشی اعلام کنند.

معاون توسعه و مدیریت منابع استاندار زنجان خاطر نشان کرد: در کار‌های تحقیقاتی برای دستگاه‌های دولتی باید مسیر را مشخص کنیم.//ک

انتهای خبر/

فرم ارسال نظر

اوقات شرعی زنجان

  • اذان صبح : ۰۴:۴۷
  • طلوع آفتاب : ۰۶:۱۲
  • اذان ظهر : ۱۲:۰۶
  • غروب آفتاب : ۱۷:۵۹
  • اذان مغرب : ۱۸:۱۷
  • نیمه شب شرعی : ۲۳:۲۳